Renttahelekku: On niitä Mikkelissäkin
Ihan tuli mieleen takavuosien taistelu sääskien kanssa pyykkinarulla. Vähän yritin aamulla pihakukkia kastella sortsisillaan, niin ei. Ei onnistunu! Onneksi tuli ukkosmyrskyn poikanen ja kasteli kukat. Puoliltapäivin jo aurinko helotti.
Lue lisää


