Raja­ky­län asu­kas­tu­val­la juh­lit­tiin 30-vuo­tis­ta toimintaa

Pateniemi-Seuran puheenjohtaja Seppo Barck oli valmistanut mielenkiintoisen esitelmän Rajakylän historiasta.Pateniemi-Seuran puheenjohtaja Seppo Barck oli valmistanut mielenkiintoisen esitelmän Rajakylän historiasta.

Raja­ky­län asu­kas­tu­val­la vie­tet­tiin 30-vuo­tis­juh­lia tors­tai­na 11.6. Kol­me­tun­ti­nen ohjel­ma oli moni­puo­li­nen his­to­riik­kei­neen ja esi­tyk­si­neen. Raja­ky­län yhtei­sö­ti­lan toi­min­taa valot­ti asu­kas­tu­van vetä­jä Mark­ku Hah­to. Hon­ka­pir­tin pois­tut­tua käy­tös­tä, on tila jää­nyt ainoak­si koko päi­väi­ses­ti toi­mi­vak­si Suur­pa­te­lan yhtei­sö­ti­lak­si. – Raja­ky­län asu­kas­tu­pa aloit­ti 24.6.1996 hank­keen puit­teis­sa kau­pun­gin lähi­de­mo­kra­tian ja kylän asuk­kai­den kans­sa. Ensim­mäi­nen tupai­sän­tä oli Pek­ka Jalo­paa­si. Yhdis­tys on his­to­rian­sa aikana… 

Vain Tilaa­jil­le

Haluai­sit­ko jat­kaa lukemista?

Kir­jau­du sisään tai tee tilaus