Rajakylän asukastuvalla vietettiin 30-vuotisjuhlia torstaina 11.6. Kolmetuntinen ohjelma oli monipuolinen historiikkeineen ja esityksineen. Rajakylän yhteisötilan toimintaa valotti asukastuvan vetäjä Markku Hahto. Honkapirtin poistuttua käytöstä, on tila jäänyt ainoaksi koko päiväisesti toimivaksi Suurpatelan yhteisötilaksi. – Rajakylän asukastupa aloitti 24.6.1996 hankkeen puitteissa kaupungin lähidemokratian ja kylän asukkaiden kanssa. Ensimmäinen tupaisäntä oli Pekka Jalopaasi. Yhdistys on historiansa aikana…
Rajakylän asukastuvalla juhlittiin 30-vuotista toimintaa
Pateniemi-Seuran puheenjohtaja Seppo Barck oli valmistanut mielenkiintoisen esitelmän Rajakylän historiasta.


