Jääliläiset jatkoivat pitkään tekemäänsä työtä oman asuinalueensa hyväksi brändäysillassaan, jossa Suomen ensimmäinen brändimarkkinoionnin professori Saila Saraniemi Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta oli tarkastelemassa brändäystä asuinalueen kannalta. Myös asuntokaupan ammattilainen, itsekin jääliläinen, Riitta Snellman toi tilaisuuteen näkemystään Jäälin vahvuuksista ja heikkouksista.
Asuinalueen brändäys tuottaa Jäälissä tulosta – Rantapohjan alueen keskukset ovat haluttuja omakotiasumisen alueita
 Jääli on ikärakenteeltaan nuori alue, joka houkuttelee erityisesti omakotitaloasujia.  Alueen brändityöllä halutaan saada Jäälistä yhä kiinnostavampi alue, muun muassa jotta koulun laskeva oppilasmäärä saadaan käännettyä takaisin nousuun. (Arkistokuva: Teea Tunturi)
Jääli on ikärakenteeltaan nuori alue, joka houkuttelee erityisesti omakotitaloasujia.  Alueen brändityöllä halutaan saada Jäälistä yhä kiinnostavampi alue, muun muassa jotta koulun laskeva oppilasmäärä saadaan käännettyä takaisin nousuun. (Arkistokuva: Teea Tunturi)
 
 


