Korua­la tais­te­lee koro­naa vas­taan val­ta­kun­nal­li­sel­la yhteiskampanjalla

Yrittäjä Leena Niemelän idea koruliikkeiden yhteiskampanjasta sai tuulta alleen, ja nyt Hullutellaan Huhtikuussa -kampanjaan osallistuu valtakunnallisesti lähes 30 alan liikettä.Yrittäjä Leena Niemelän idea koruliikkeiden yhteiskampanjasta sai tuulta alleen, ja nyt Hullutellaan Huhtikuussa -kampanjaan osallistuu valtakunnallisesti lähes 30 alan liikettä.

Koti­mai­nen koru- ja kel­loa­la on päät­tä­nyt nous­ta vas­ta­rin­taan maa­lis­kuun sul­ku­ti­lo­jen ja koro­na­pan­de­mian muka­naan tuo­mia haas­tei­ta vas­taan. Val­ta­kun­nal­li­sen Hul­lu­tel­laan huh­ti­kuus­sa ‑kam­pan­jan avul­la alan ket­juun­tu­mat­to­mat liik­keet haas­te­taan suun­nit­te­le­maan liik­keil­leen pai­kal­lis­ta, mut­ta ilmeel­tään yhteis­tä mark­ki­noin­tia kam­pan­jan nimis­sä samal­la koros­taen korua­lan yhtei­söl­li­syyt­tä. Kam­pan­jan alku­pe­räis­idean taka­na on yrit­tä­jä Lee­na Nie­me­lä Revon­tien Kul­ta ja Kel­lo ‑myy­mä­läs­tä. Hän ker­too heit­tä­neen­sä idean yhteisestä… 

Vain Tilaa­jil­le

Haluai­sit­ko jat­kaa lukemista?

Kir­jau­du sisään tai tee tilaus