Kii­min­gin hyvin­voin­ti­kes­kuk­sen puhe­lin­pal­ve­lu on ruuhkautunut

Kii­min­gin hyvin­voin­ti­kes­kuk­sen vas­taan­o­ton puhe­lin­pal­ve­lu on ruuh­kau­tu­nut. Puhe­lin­jo­no­ja pure­taan ja asiak­kail­le soi­te­taan takai­sin seu­raa­va­na päi­vä­nä soi­ton jättämisestä.

Kii­reel­lis­tä hoi­toa vaa­ti­vis­sa tilan­teis­sa vas­taa­no­tol­le pää­see jonot­ta­mal­la. Hätä­ti­lan­teis­sa soi­te­taan aina nume­roon 112.

Oulus­sa toi­mii myös Digi­taa­li­nen sote-kes­kus, jos­sa asia­kas voi kes­kus­tel­la hoi­ta­jan kans­sa cha­tis­sa ilman ajan­va­raus­ta. Digi­taa­li­ses­sa sote-kes­kuk­ses­sa voi asioi­da myös iltai­sin ja vii­kon­lop­pui­sin. Digi­taa­li­seen sote-kes­kuk­seen pää­see Poh­teen verkkosivuilta.