Kesä­töis­sä oppii uutta

Eva viihtyy kesätyössään Kiviniemen päiväkodissa. Kuva: Helmi JaaraEva viihtyy kesätyössään Kiviniemen päiväkodissa. Kuva: Helmi Jaara

19-vuo­tias Eva Palo­saa­ri on kesä­kuun ajan kesä­töis­sä Kivi­nie­men päi­vä­ko­dis­sa. Oulu­lai­set yli 18-vuo­ti­aat opis­ke­li­jat voi­vat hakea kesä­työ­har­joit­te­luun Oulun kau­pun­gil­le – Haku oli tam­mi-hel­mi­kuun aika­na ja tie­to työ­pai­kas­ta tuli maa­lis­kuul­la. Näis­tä kau­pun­gin pai­kois­ta hain Kel­lon päi­vä­ko­tiin sekä tän­ne Kivi­nie­meen. Mie­les­tä­ni oli kai­ken kaik­ki­aan suju­vaa sekä mel­ko help­poa saa­da kesä­töi­tä, Eva Palo­saa­ri sanoo. Päi­vä­ko­dis­sa ei teke­mi­nen lopu kesken… 

Vain Tilaa­jil­le

Haluai­sit­ko jat­kaa lukemista?

Kir­jau­du sisään tai tee tilaus