Riittäkö se, että olisi huolestunut hyvinvointivaltion ja ‑yhteiskunnan uudistamisesta ts. alaskirjauksesta. Kirjanpidossa se tarkoittaa mm. tasearvon kirjaamista kokonaan nollaan. Tuo huolen lisäksi tulee mieleen huoli Suomen kansalaisten aikuisten oikeasti vaikutusvallan alaskirjauksesta sairaanhoitopiirien ja kuntien tasolta. Sote-alueet ovat halliuspoliitikkojen vallassa. Suurissa kuntaliitoksia päätäntävalta keskittyy. Onko esim. Oulun kuntapolitikot saaneet liikaa valtaa? Kempeleen kunta pärjää. Olisiko esim. Haukipudas…


