Poh­teen byro­kra­tia ei auta asiakasta

Poh­jois-Poh­jan­maan hyvin­voin­tia­lu­een pal­ve­lu­lu­pauk­sis­sa koros­tu­vat ennal­taeh­käi­sy, vai­kut­ta­vat pal­ve­lut ja monia­lai­nen yhteis­työ. Ennen samas­sa yksi­kös­sä toi­mi­neet Iin per­he­pal­ve­lut on Poh­teel­la jaet­tu vii­den eril­li­sen yksi­kön alai­suu­teen. Samal­la on rapau­tet­tu mal­li, joka nime­no­maan taka­si hyvin­voin­tia­lu­een stra­te­gias­sa tavoi­tel­ta­van ennal­taeh­käi­se­vyy­den ja vaikuttavuuden.

Vain Tilaa­jil­le

Haluai­sit­ko jat­kaa lukemista?

Kir­jau­du sisään tai tee tilaus