Kol­men euron ovi­va­los­ta kan­sain­vä­li­seen kaup­paan – nuo­ri yrit­tä­jä raken­taa menes­tys­tä auto­har­ras­ta­jien keskuudessa

Markus Alapuranen lanseerasi ensimmäisen tuotteensa QuickPlaten viime kesänä. Kuva: Aada AlapuranenMarkus Alapuranen lanseerasi ensimmäisen tuotteensa QuickPlaten viime kesänä. Kuva: Aada Alapuranen

Se alkoi ovi­va­los­ta, jon­ka kel­lo­lai­nen Mar­kus Ala­pu­ra­nen osti autoon­sa. Valo ei sit­ten sopi­nut­kaan ja Ala­pu­ra­nen yrit­ti kau­pa­ta kol­men euron valoa eteen­päin, mut­ta kiin­nos­tus­ta valoa koh­taan ei ollut. Kesä­töis­sä vuon­na 2022 Ala­pu­ra­nen yrit­ti uudes­taan, ja valo meni kuin meni­kin kau­pak­si. Hän tila­si muu­ta­man valon lisää, jot­ka nekin hän sai myytyä. 

Vain Tilaa­jil­le

Haluai­sit­ko jat­kaa lukemista?

Kir­jau­du sisään tai tee tilaus